×

چگونه لوگو ها را ویرایش و استفاده کنیم.

سلام دوست گرامی….

امروزه هر شخص ،شرکت و یا سازمانی برای ادامه فعالیت خود در تمام عرصه ها نیاز به یک علامت شناسایی معتبر و البته یک نشان همیشگی و زنده برای معرفی و شناساندن خود  دارد که ما به آن آرم یا لوگو میگوییم.این آرم و لوگو همیشه و همه جا با نام شرکت و کسب و کار شما همراه خواهد بود .انتخاب یک آرم و لوگوی جذاب و ماندگار کمک زیادی به محبوبیت کسب و کار شما در عرصه های مختلف خواهد کرد.

اما انتخاب یک آرم و لوگو نیاز به بررسی و جستجوی هوشمندانه در زمینه انتخاب طرحی ثابت و مرتبط با کسب و کار شما دارد.خب ما کار شما را آسان کرده ایم ودر واقع میخواهیم به شما کمک کنیم در انتخاب طرح لوگو و آرم مورد نظر خود  انتخاب جذاب و ماندگاری را داشته باشید.

در واقع ما در سایت لوگو فروش ابزار و ایده های مرتبط به کسب و کار شما را در مجموعه جذاب از طرح های آماده  فراهم کرده ایم.شمادر اینجا میتوانید خلاقیت های جذابی را در طراحی لوگو و آرم از طراحان لوگو فروش و گرافیست های  حرفه ای دنیا  ببینید.

شاید در نگاه اول با خود بگویید که حتما افرادی از لوگو ها استفاده کرده اند و ممکن است انتخاب من به نتیجه نرسد.

هدف لوگوفروش از قرار دادن بیش از سه هزار طرح لایه باز  آرم  و لوگو   ،کمک به شماست تا طرحی را انتخاب و با استفاده از آن الگو لوگوی خود را طراحی کنید.شاید تنها زحمت شما در این قدم انتخاب طرح مرتبط با کسب و کارتان باشد.ما  این پیشنهادها را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید با کمک آنها ایده خود راپیاده کنید .

اما شاید برایتان سوال باشد که چگونه لوگوی خود را با کمک طرح های لایه باز لوگوفروش پیاده کنم.خب جواب سوال ساده است: تمام طرح های لوگوفروش کاملا لایه باز و دارای رنگ بندیهای جذابی هستند و تمام کسب و کارها را شامل میشوند.کافیه که طرح رو انتخاب و سپس آن را در طرح خود ادغام و به این ترتیب به لوگوی مورد نظر خود برسید.

ما در این پایین به شما نمونه هایی از خلاقیت  های خود در ایجاد طرحی جدید از لوگوهای آماده  را قرار داده ایم تا به شما کمک کنیم .سمت راست طرهای پایین طرح اصلی دانلود شده از لوگوفروش میباشد  و در سمت چپ طرح های به وجود آمده از آن طرح را خواهید دید

نکته: توجه داشت هباشید که تمام طرح های سایت فرمت لایه باز Ai  , EPS یعنی وکتور هستند و با نرم افزار ایلوستریتور میتوانید  آنها را کاملا ویرایش کنید.

 

در عین حال میتوانید از راهنمایی و کمک ما در طراحی لوگو استفاده و یا سفارش طراحی خود را به ما بسپارید.طراحی لوگوی کسب و کار شما را در بهترین حالت  ممکن ÷یاده سازی خواهیم کرد.

تمام حقوق این وبسایت متعلق به logofrosh.ir میباشد