×

درآمد دلاری با سایت استارکلیک..مطمئن تا این لحظه

دسته‌بندی نشده لوگو فروش 30 ژوئن 2024

اگر در زمینه درامد دلاری کمی اطلاعات مختصری داشته باشید، احتمالا می دانید که، یکی از راههای کسب درامد در سطح اینترنت، تبلیغات کلیکی است که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بسیار متداول است.

تبلیغات کلیکی، روشی می باشد که شرکت های تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. برای مثال شما یک تبلیغی را به شرکتی میدهید که مثلا بصورت همزمان در هزار سایت مختلف به نمایش درآید. در ابتدا هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد، اما در صورتی که هر فردی در هر کجای از دنیا بر روی تبلیغ شما کلیک کند، هزینه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد. حال اگر آن فرد کلیک کننده بر روی تبلیغ شما مثلا دوست شما باشد، قسمتی از آن هزینه به حساب دوست شما بابت کلیک کردن بر روی تبلیغ شما واریز خواهد شد.

در این مقاله ما قصد داریم تا یک سایت معتبر تبلیغ کلیکی را با نام (star-clicks) به شما معرفی کنیم، که بابت کلیک کردن شما بر روی هر تبلیغ، هزینه ای به حساب شما واریز می کند.

درامد دلاری با starclick

سایت استار کلیکس یک سایت در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد، که چنانچه تمایل دارید با کلیک کردن از آن کسب درآمد دلاری کنید، بسیار سایت خوبی می باشد.

این سایت در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شده است و مقر آن در ایرلند شمالی قرار دارد. هرچند مدیریت آن توسط شرکتی بنام  EASY LOGIC UK LTD اداره می شود که تحت قوانین بریتانیا فعالیت دارد و برای اینکه بدانید آیا چنین شرکتی وجود خارجی دارد یا خیر، به سادگی می توانید شماره ثبت این شرکت را ۱۰۹۷۹۸۷۵ در مراجع ذیربط پیگیری نمایید. همچنین به گفته خود این سایت، این بیزینس توسط فروشندگان معروفی همچون Verisign, Norton Trust, UKTrustSeal and UK Companies House تایید شده است.

نکته مهم در خصوص این شرکت این است که خوشبختانه سایت استار کلیکس با ایرانی ها نیز رابطه خوبی دارد و برخلاف خیلی از سایت های مشابه دیگر که ایران را تحریم کرده اند، شما می توانید کاملا آزادانه و تقریبا بدون محدودیت در این سایت فعالیت داشته باشید.

نکته جالب تر اینجاست که، شما اگر رتبه این سایت را در الکسا چک کنید، خواهید دید که بیش از ۴۰ درصد از آمار کاربران این سایت را ایرانی ها تشکیل میدهند.و اخیرا حتی زبان فارسی را به سایت خود اضافه کرده است.

هیچ تعجبی ندارد که با بوجود آمدن سایت های متعدد کلاه برداری (Scam) در دنیا، و یا با تبلیغات دروغین بسیاری از سایت ها که وعده و وعید های کسب درآمدهای دلاری آن چنانی به کاربران میدهند، نتوان به سادگی به هر سایتی اعتماد کرد.

نویسنده این مطلب به سهم خود تحقیقات مناسبی در این زمینه انجام داده است، اما در صورت بروز هر مشکلی، هیچ مسئولیتی در این زمینه نمیپذیرد! لذا شما نیز به سهم خود حتما در این زمینه تحقیقاتی را انجام دهید و صرفا به مطالب این مقاله اکتفا نکنید.

یکی از راههای اعتماد به سایت استار کلیکس و یا هر سایت دیگری در اصطلاح اثبات پرداخت (payout proof) نام دارد. شما به سادگی میتوانید از قسمت سوالات متداول سایت (FAQs) لیست پرداختی های این سایت را به کاربرانش مشاهده کنید و یا اینکه با قسمت پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از آن ها درخواست اثبات پرداخت نمایید تا لیست آن را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین اگر شما عضو سایت استار کلیکس شوید (Sign up) و در سایت وارد شوید (Sign in) از قسمت اعضای ممتاز (Top members) خواهید توانست لیست جدیدترین پرداختی های این سایت را به کاربران ممتازش مشاهده کنید و در صورت لزوم به هرکاربری که علاقه دارید، پیامی ارسال کنید. نکته ای که وجود دارد این است که شما نمی توانید پیام با کاراکترهای Unicode مثل فارسی و یا عربی ارسال کنید و متن پیام شما باید انگلیسی یا فینگلیش باشد.

چقدر میتوانم از سایت استار کلیکس درآمد کسب کنم؟

هنگامی که شما به رایگان عضو سایت استار کلیکس می شوید، عضویت شما بر روی پلن نقره ای (Silver) قرار دارد. در این پلن شما بطور متوسط هر ۲۴ ساعت یکبار از ۵ تا ۲۰  تبلیغ کلیکی مشاهده خواهید کرد، که کلیک کردن بر روی هر تبلیغ برای شما ۱ سنت درآمد خواهد داشت.

اگر شما پلن خود را به طلایی (Gold) ارتقا دهید، تعداد تبلیغات روزانه شما بسیار بیشتر خواهد شد، در نتیجه با کلیک بیشتر، درآمد بیشتری هم کسب می کنید. یکی از کاربران سایت استار کلیکس میزان درآمد روزانه خود را از این پلن ۵ دلار در روز عنوان کرد. هر چند شما اگر یک سایت پر بازدید داشته باشید، میتوانید کد HTMLی را که سایت بعد از ارتقا پلن در اختیار شما قرار میدهد در سایت خود قرار دهید، و کاربرانی که در سایت شما بر روی آن تبلیغات کلیک میکنند، درآمد حاصل از کلیک کاربرانتان به حساب شما واریز شود.

همچنین سایت استار کلیکس  پلن دیگری بنام پلاتین (Platinum) نیز دارد، که درآمد حاصل از هر کلیک شما را به ۲ سنت افزایش میدهد

 

نحوه کار با سایت استار کلیکس :

اولین قدم طبیعتا عضویت در این سایت است. از آنجایی که نویسنده این مطلب زمان زیادی برای گردآوری و تحقیق این مقاله صرف نموده است، شما عزیزان برای حمایت از نویسنده میتوانید از لینک ارجاع نویسنده و با کلیک بر روی سایت استار کلیکس به این سایت هدایت شوید. طبیعتا بدون لینک ارجاع هم شما قادر به ثبت نام خواهید بود و هیچ تفاوتی برای شما نخواهد داشت، اما در صورت استفاده از لینک ارجاع، با سودی که عاید نویسنده میشود، در آینده انگیزه لازم برای نوشتن مقالات جدیدتر و با کیفیت تری را به نویسنده می دهید.

پس از کلیک کردن بر روی لینک ارجاع شما به سایت استار کلیکس و صفحه پیش ثبت نام هدایت می شوید. طبق تصاویر زیر بر روی Publisher sign up کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام هدایت شوید.

 

مواردی که شما باید در حین ثبت نام تکمیل نمایید بصورت مختصر شرح داده میشوند:

Your first name:  نام شما

Your last name:  نام خانوادگی شما

Your date of birth: تاریخ تولد شما که میتوانید با جستجوی “تبدیل تاریخ شمسی به میلادی” در گوگل، تاریخ تولد خود را به میلادی تبدیل کرده و از گزینه تقویم کنار این بخش کمک بگیرید و تاریخ تولد میلادی خود را وارد نمایید

Your billing/postal address: در این بخش آدرس خود را وارد نمایید

Your city: شهر شما

Your state: استان شما که البته فقط از استان های کشور آمریکا پشتیبانی می شود پس آن را خالی بگذارید

Where do you live? شهری که در آن زندگی می کنید

Zip/Post Code: کد پستی شما

Your phone number (International Format starting with 00); شماره تماس ثابت شما بصورت بین المللی مثلا ۰۰۹۸۰۲۱۰۰۰۰۰۰۰

Your mobile number (International Format starting with 00); شماره همراه معتبر شما بصورت بین المللی مثلا ۰۰۹۸۹۱۲۰۰۰۰۰۰۰

Your email address: آدرس ایمیل معتبر شما که همان نام کاربری شما نیز می باشد

Confirm your email address: تکرار آدرس ایمیل شما

Please choose a password: رمز عبور شما

Confirm the password: تکرار رمز عبور شما

Choose a security question: یک سوال امنیتی از این لیست انتخاب کنید تا در صورتی که حساب کاربری شما در این سایت به مشکلی برخورد، این سوال امنیتی را پاسخ دهید. مثلا سوال اینکه رنگ مورد علاقه شما چیست و یا نام شهری که در آن به دنیا آمده اید

Type an answer for security question: پاسخ سوال امنیتی که در بالا انتخاب کرده اید در این بخش باید درج شود

Where did you find us? در این بخش می توانید مشخص کنید که با این سایت به چه طریق آشنا شده اید. می توانید گزینه دوست یا آشنا را انتخاب کنید

Enter The Code Below: در این کادر باید کد ۵ رقمی نمایش داده شده در زیر را به درستی وارد نمایید

در آخر شما می بایست تیک گزینه I confirm … را بزنید و بر روی Get Your Account کلیک کنید. اگر خطایی نداشته باشید، یک ایمیل تائیدیه به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و همانند تصاویر زیر، شما با کلیک کردن بر روی لینک تایید، حساب کاربری خود را تایید می کنید و پس از آن می توانید از قسمت Sign in به عنوان کاربر Publisher با وارد کردن ایمیل خود به عنوان نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت استار کلیکس شوید.

به شما تبریک میگوییم، اگر شما تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، هم اکنون شما عضو سایت استار کلیکس هستید. مطمئن شوید که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا در خصوص موارد امنیتی مهم، اطلاعاتی را کسب نمایید.

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود، شما با یک راهنمای کوتاه مواجه خواهید شد که با زدن گزینه next کل آن راهنما را میتوانید مطالعه نمایید و پس از آن شما گزینه هایی همچون تصاویر زیر در اختیار خواهید داشت که قصد داریم به صورت مختصر، به معرفی آن ها بپردازیم. توجه داشته باشید که برخی از منوهایی که در بالای پروفایل شما قرار دارند، با منوهای سمت چپ یکی می باشند و فقط برای دسترسی سریعتر قرار گرفته اند.

 

 

خلاصه ای از توضیحات منوها و بخش های پنل کاربری شما:

PPC Ads: تبلیغات روزانه ای که شما با کلیک کردن روی آن کسب درآمد می کنید

Upgrade:  جهت ارتقای حساب کاربری خود از این گزینه استفاده نمایید

Inbox: صندوق ورودی پیام های شما که توسط پشتیبانی سایت و یا کاربران سایت ممکن است پیام هایی را دریافت نمایید

Bonuses: جوایز و یا پاداش هایی که به علت فعالیت خوب شما در سایت ممکن است به شما اهدا شود

Support: پشتیبانی سایت که در صورتی که به مشکلی بر بخورید و یا سوالی داشته باشید می توانید از این قسمت اقدام به طرح سوال خود کنید

HTML Code: در صورتی که اکانت خود را ارتقا داده باشید، میتوانید از این قسمت کدی را دریافت کنید که با قرار دادن آن در سایت خود، درآمد روزانه خود را افزایش دهید

Top Members: لیست اعضای ممتاز سایت و میزان درآمدهایی که در هفته گذشته به آن ها پرداخت شده است

Account Overview: با کلیک بر روی این گزینه، خلاصه ای از فعالیت های خود و آمارهایی را که سایت در اختیار شما قرار داده است را می توانید مشاهده کنید

Account Verification: از این قسمت شما میتوانید ایمیل خود و شماره تماس خود را تایید نمایید. توجه داشته باشید اگر شماره تماس شما تایید نشود، هیچ وجهی را نمی توانید برداشت کنید

Balance Transfer:  از گزینه های زیر مجموعه این قسمت شما میتوانید درخواست انتقال وجه به حساب خود را داشته باشید و یا اینکه تاریخچه دریافتی های خود را مشاهده نمایید. حداقل مبلغی که شما میتوانید برداشت کنید ۵۰ دلار است که درخواست شما در مدت ۱۵ روز کاری مورد پردازش قرار می گیرد.

Account Settings: از این قسمت شما می توانید کلیه اطلاعات کاربری خود را مشاهده و در صورت لزوم آن ها را تغییر دهید و یا حتی درخواست بستن حساب کاربری خود را داشته باشید. تنظیمات حساب بانکی شما و یا روش های پرداختی شما هم نیز در همین بخش قرار دارند.

Referrals: از این بخش شما قادر خواهید بود لینک های ارجاع خود را مشاهده و برای دوستان خود ارسال کنید. همچنین در صورتی که دوستی با لینک ارجاع شما عضو سایت شده باشد و حساب کاربری خود را تایید کرده باشد، شما میتوانید تاریخچه دوستان خود را نیز مشاهده نمایید.

Account Reports: کلیه گزارشات مربوط به دریافتی های شما، درآمدهای شما، و دوستان ارجاع شده شما نیز در این بخش قابل مشاهده اند.

Invite People: توسط این بخش شما میتوانید یک ایمیل حاوی لینک ارجاع خود برای دوستان و آشنایان تان ارسال نمایید.

Sign out: با این گزینه از حساب کاربری خود خارج شوید.

 

چطور اکانت خود را در سایت استار کلیکس ارتقا دهم؟

همانطور که پیش از این گفته شد، حساب کاربری نقره ای پیش فرض شما محدودیت هایی را دارد که در طول روز نمی توانید درآمد قابل توجهی کسب نمایید. چنانچه مصمم باشید که حساب کاربری خود را ارتقا دهید، فقط کافیست بر روی گزینه Upgrade در بالای پنل کاربری خود کلیک کنید. با توجه به محدودیت های فعلی کشور ایران شما فقط قادر خواهید بود اکانت خود را به طلایی ارتقا دهید که هزینه آن ۱۹٫۹۵ دلار است اما معمولا یک تخفیف شامل حال شما میشود و با ۲۰ دلار میتوانید از امکانات مربوط به حساب کاربری طلایی به مدت یکماه استفاده نمایید.

شما میتوانید این هزینه را با کارت های اعتباری همچون مستر کارت و یا دبیت کارت و یا حساب پی پل و یا حتی بیت کوین و یا انتقال بانکی، پرداخت نمایید. جدیدا این سایت برای ایرانیان با امکان استفاده از کارتهای ارزی بانک پاسارگاد را فراهم کرده که میتوانید با تهیه این حساب در بانک پاسارگاد از این فرصت استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که این حساب باید سویفت کد اختصاصی که سایت اعلام کرده باید باشد.

 

این مقاله در حال بروز رسانی میباشد.

 

لوگو فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نکات مهم و ارزشمند طراحی لوگو

لوگو فروش 22 آوریل 2020

معرفی انواع لوگو

لوگو فروش 22 آوریل 2020
تمام حقوق این وبسایت متعلق به logofrosh.ir میباشد